zaterdag 4 januari 2014

Laatste 'Belgische' dag

Hallo lieve bloglezers,

Nu is het een keertje Lien die een berichtje schrijft..
Gisteren was het mijn beurt om afscheid te nemen van iedereen. Gisteren drong het nog niet helemaal door dat ik drie maanden weg zal zijn, maar nu ik dit schrijf komen de traantjes toch in de ogen.. 3 maanden weg van familie en vrienden: ineens lijkt het zo lang voor ik iedereen terug zal zien.
 In ieder geval: ik heb me gisteren heel goed geamuseerd en een dikke merci aan iedereen die er was!!

Gisteren zijn we ook eindelijk ons visum kunnen gaan afhalen. Tot op het laatste moment bleef het spannend of we ons paspoort met bijhorend visum wel zouden krijgen. Maar ja hoor, we hebben ons visum in handen en kunnen morgen vertrekken! :D

Ondertussen zijn we alle 4 het laatste aan het inpakken. 30 kg leek eerst meer dan genoeg, zeker omdat het daar volop zomer is en we dus geen dikke truien etc. nodig zullen hebben, maar nu we weten wat we allemaal willen meenemen, is het toch ineens veel te weinig. Het zal vandaag nog een drukke dag worden, maar tussendoor zullen we alle 4 zeker nog genieten van de laatste Belgische uren.

Morgen middag worden we op de luchthaven verwacht, want om half 4 beginnen we aan onze 17-uren durende trip naar Kaapstad. Als ik aan dat lange vliegen denk, krijg ik het al warm.. Aaaah, zo lang vliegen! Ach ja, ik heb goede assistentes mee die me zeker zullen steunen tijdens deze lange vliegreis.. Eens we aangekomen zijn in Kaapstad zullen we eerst nog een weekje vakantie hebben voordat we echt aan onze stage in Prince Albert beginnen. Zo kunnen we al een beetje wennen aan de warmte en de plaatselijke cultuur.

Zo, ik zal eens verder gaan inpakken!
Ons volgende berichtje zal waarschijnlijk vanuit Zuid-Afrika gestuurd worden..

Tot binnen 3 maanden !

Liefs Lien xx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten